אחוזת אדל מושב עבדון

6/28/2016

חושבים שהגיע הזמן להשקיע בעובדים שלכם ולקחת אותם לבילוי מגבש? אם כן, כדאי לכם לוותר על האפשרות של עוד ערב קריוקי ולחשוב בגדול, כי לעובדים שלכם מגיע את הטוב ביותר. אחוזת אדל השוכנת לה במושב עבדון זו אופציה שכדאי לכם לחשוב עליה, כי מדובר על אחוזה שיכולים ללון בה 35 אנשים בו זמנית. אחוזת אדל כוללת 7 חדרי שינה מפוארים ויוקרתיים במיוחד, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלעובדים שלכם יהיה מאוד נעים אם תשקיעו בהם ואם תיקחו אותם לחוויה מיוחדת במקום. אחוזת אדל זו הבחירה הכי טובה שיש גם בגלל הסביבה, שכן באזור אפשר ליהנות משלל אטרקציות:
מסעדות טובות
מסלולי טבע
טיולי סוסים
המרחק הקצר מנהרייה ועוד

עוד יתרון משמעותי שממנו נהנית אחוזת אדל זו העובדה שזו אחוזה מבודדת לחלוטין, מה שאומר שתוכלו לעשות עם העובדים שלכם מגוון רחב של פעילויות מהנות מבלי לחשוש שאתם מפריעים לשכנים.

אחוזת אדל

לחצו על התמונה ותגיעו לדף המידע / הפרסום הרשמי של "אחוזת אדל" באתר VILLAWOW.

אחוזת אדל זו אחוזה שמתאימה לכל האורחים
אם אתם יודעים שאחד מהעובדים שלכם מתקשה בתנועה, הרי שגם אז אחוזת אדל יכולה להתאים, שכן מדובר על מקום שיש בו גישה לנכים. כמו כן, אם אתם חושבים שחלק מהעובדים ישמחו להגיע עם חיית המחמד, ניתן יהיה לעשות זאת בתיאום מראש מול הבעלים של אחוזת אדל. אחוזת אדל מציעה לכם גם חניה, אינטרנט אלחוטי להנאת האורחים ואפילו את האפשרת להוסיף תשלום וליהנות מארוחות טעימות. אחוזת אדל מתאימה גם לציבור הדתי בשל קרבתה לבית כנסת ובגלל שיש בה פלטה ומייחם לשבת, כך שתוכלו להיות בטוחים שכל אחד ואחד מהעובדים שלכם ירגיש בנוח בחופשה. פעילויות גיבוש מוצלחות במקום יפה ופסטורלי כמו אחוזת אדל זו הבחירה הכי טובה שיש וכדאי לכם להזמין מקום ותאריך עוד היום.

© all rights reseved to AdeleMansion.co.il 2013-2016